Friday, November 21, 2008

Mambo Machine 11.22.08 con Liz y Busquelo

[late start @ midnight because of Coleman Hawkins broadcast]

1. Dizzy Gillespie - Manteca
2. Tito Puente & La Lupe - Yo No Lloro Mas
3. Orq. Broadway - Oye Mi Bajo
4. La Playa Sextet - Salta Perico
5. Cortijo & Fe - Pica Pica
6. Angel Canales - Lejos de Ti
7. Johnny Pacheco - Toro Mata
8. Ray Barretto - Flor de Los Lindos Campos
9. Ocho - Ay Que Frio
10. Johnny Zamot - Con Mi Negrita de Mano
11. Leo Pena - Carimbo
12. Charlie Palmieri - No Esta En Na
13. Ricardo Ray - Here Comes Richie Ray
14. El Combo Moderno - No La Quiero
15. Tabaco - San Juan Guaricongo
16. El Topo - Peridido En Mi Pensamento
17. Eddie Palmieri - Tu Tu Ta Ta
18. Sonora Poncena - Oh Mayi
19. Los Hermanos Lopez - Preparen Candela
20. Yoyito Cabrera - Mi Amigo
21. Monguito - Mi Son Mi Son
22. Chocolate - Chocolate Sabroso
23. La Fantastica - M & M
24. Joey Pastrana - Jammin' with Joey
25. Los Papines - Solo de Tumba Y Bongo
26. Los Papines - A E I O U

No comments: